سامانه 137

سامانه ارتباطات مردمی (137) بازرسی شهرداری کرمان درخواستهای شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری می کند، از مزایای تماس با 137 ،‌کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ارتباطی آسان ، یکسان و شبانه روزی با شهرداری است در تمام موارد کاری و کار کردی و حدود 600 موضوع در حوزه فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک ، فنی وعمرانی، شهر سازی و معماری و ... شهروندان می توانند در خواست های خود را با سامانه 137 مطرح نمایند. در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهروندان می توانند در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان،‌معتادین ، نحوه کیفیت خدمات مشاوره ای در حوزه آسیب های اجتماعی نحوه و کیفیت فعالیت های فرهنگی و هنری شهرداری و... در حوزه خدمات شهری می توانند در خصوص نظافت و جمع آوری مکانیزه زباله ،‌درخواست نصب سطل های زباله، زیبا سازی و چشم انداز شهری،‌پاکسازی برچسب،‌رفع سد معبر اصناف و غیره با سامانه 137تماس بگیرند. پس از تماس تلفنی با اپراتورهای سامانه‌ی 137، ضمن ثبت درخواست‌های شهروندان، پیامکی حاوی کد ره‌گیری درخواست به شماره‌موبایلی که در سامانه ثبت شده، ارسال می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق این کد مراحل پیگیری درخواست خود را دنبال کنند. در سامانه‌ی 137، اتکای به نظر و خواست شهروندان است بر همین اساس، درخواست‌های آن‌ها بازخوردسنجی می‌شود که اگر به نتیجه برسد، بایگانی و اگر به‌دلیل قصور کارشناسان، با تأخیر مواجه شود، حتماً پیگیری مجدد خواهد شد تا به نتیجه برسد.

چاپ

شهروند1
شهروند2

 اينجا شهرداري کرمان ... اينجا شهرداري کرمان ...

سامانه ارتباط مردمی : 137
سامانه پیامکی : 10001371000
تلفن های تماس : 32268350-034
آدرس ساختمان شهرداری مرکز :
کرمان - خیابان سپه